Κυριακή, Οκτωβρίου 11, 2009

Σοσιαλιστική Ελληνική Αστυνομία

Αναδημοσίευση απο skai.gr:

"Για «δημοκρατική και εθνική αστυνομία προς τον πολίτη», έκανε λόγο ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης (φωτό), σε δηλώσεις του προς τους διαπιστευμένους δημοσιογράφους και τόνισε ότι δρομολογούνται άμεσα διαδικασίες αναδιάρθρωσης στην Ελληνική Αστυνομία και το Πυροσβεστικό Σώμα, με στόχο «την επιβολή κανόνων νομιμότητας και στο εσωτερικό των Σωμάτων Ασφαλείας, αλλά και στις σχέσεις τους με τους πολίτες».

«Αστυνομικός, που ακουμπά πολίτη, δεν έχει θέση στην αστυνομία και θα φεύγει με συνοπτικές διαδικασίες, με πρωτοβουλία δική μου», σημείωσε χαρακτηριστικά."

Με βάση το τελευταίο τριήμερο απο το κέντρο της Αθήνας, αν αυτά είπε ο κος Χρυσοχοϊδης για την αστυνομία, ειλικρινά δεν θέλω να ξέρω τι είπε για την πυροσβεστική. Οι εξακριβώσεις και οι παράνομες σωματικές έρευνες που γινόντουσαν σε οτιδήποτε κινείται τις τελευταίες μέρες στην Αθήνα, πάντα χωρίς διακριτικά και ταυτόχρονα με άκρως υβριστικό τρόπο απο τους αστυνομικούς μάλλον θα έπρεπε να ονομασουν το υπουργείο σε \"Υπουργείο Αγάπης\" αν θυμάστε κάτι απο Όργουελ.. 

Μια λέξη δεν αλλάζει τίποτα. 

Προσωπικά ζήτησα τα στοιχεία αυτού που για κλάσματα δευτερολέπτου έβγαλε μια ταυτότητα απο την τσέπη του και την πέρασε με απίστευτη ταχύτητα μπροστά μου λέγοντας \"Ασφάλεια\" και η απάντησή του ήταν \"είναι απόρρητο\" .. !! Συνεργάστηκα μέχρι που μου είπε να κατεβάσω τα παντελόνια (!). Αρνήθηκα και μου είπε οτι αν δεν τα κατεβασω (στη μέση του δρόμου) θα με πάει στο τμήμα να με ψάξει ο ίδιος (ερωτικό υπονοούμενο ήταν αυτό;). Απάντησα \"πάμε\" και όταν επέμεινα και είδε οτι δεν είμαι τίποτα απο όλα αυτά που με κατηγορούσε (\"αλήτης\", \"τρομοκράτης\" (!), \"πρεζόνι\" (!!), \"άπλυτος \" (!!!) ) και αφού επέμενα οτι θέλω τα στοιχεία του μου είπε να πάω στο τμήμα και θα μου τα δώσουν. Φυσικά όταν πήγα (για να καταθέσω μύνηση για εξύβριση) ο Αξιωματικός Υπηρεσίας αρνήθηκε οτι εκείνη τη στιγμή ήταν εν υπηρεσία κάποιος με την περιγραφή που του έκανα...(!) και οτι θα έπρεπε να καταθέσω μύνηση \"κατα αγνώστου\".. 
Τσαντίστηκα κι έφυγα...

Αυτή είναι η αστυνομία σας κε Χρυσοχοϊδη; Γνωστοί - Άγνωστοι αστυνομικοί..? Έλεος!



Δεν υπάρχουν σχόλια: